door Leonie » zo 13 feb 2011, 16:51
Graag plaats ik hierbij een waarschuwing over het bedrijf Airfun in België (Heusden-Zolder). Ik heb daar drie jaar geleden een cadeaubon gekocht voor mijn zusjes verjaardag, voor twee duo-deltavlieglessen. Sindsdien hebben we zeker vijftien data geprikt voor de deltavlieglessen, maar steeds kregen we een dag vantevoren, of zelfs dezelfde ochtend nog, het bericht dat het niet door kon gaan in verband met te harde wind, regen, of een andere reden. Daar komt nog bij dat het bedrijf bijzonder slecht te bereiken is en wij steeds zelf contact moesten opnemen. Na dik twee jaar van achter ze aan bellen, afspraken maken en niet door zien gaan, heb ik mijn geld (ca. 180 euro) teruggevraagd. Zonder resultaat, omdat hun 'accountant' geen toestemming gaf om mijn geld terug te storten. Gevolgd door nieuwe beloftes over dat ze extra hun best zouden doen ons 'een bijzondere dag te bezorgen'. Ik ben er inmiddels klaar mee en ben inmiddels zover dat ik accepteer dat mijn geld kwijt ben. Maar niet zonder andere mensen die graag een keer willen Deltavliegen te waarschuwen: boek NIET bij Airfun in België! Of betaal in ieder geval niet vooruit...