Hey beste mensen, ik wil graag leren deltavliegen. Ik heb vorige jaar tegen de herfst geprobeerd om bij de meeuw iets te boeken, maar dat bleek moeilijker dan verwacht. Deze beste mensen gaven op geen enkel mailtje of telefoontje antwoord, en ondertussen hebben ze hun 2009 agenda ook nooit online gezet, vandaar dat ik het maar heb opgegeven. Ondertussen is het mijn bedoeling om te kijken of Randonaero beter uitpakt.
Anyway ik geloof best dat een goede vliegschool je kan leren vliegen, maar ik ben nieuwsgierig naar een aantal praktische dingen.
Ik heb bijvoorbeeld het één en ander zien staan over stalling van de vleugel. Is het beter of de bedoeling dat je de vleugel altijd opgebouwd in een berging laat staan ipv opgeborgen in een zak / tas?
Hoe verzorgen mensen over het algemeen voor vervoer? Volgens mij is het een behoorlijk groot pakket en ik heb lang niet altijd de beschikking over een auto. Ik kan me voorstellen dat er eventueel nog wel een mouw aan is te passen door zoveel mogelijk in groepsverband te doen. Hoe groot, zwaar, breekbaar en lomp is de vleugel tijdens vervoer?