Welkom op dit splinternieuw vliegforum.
Ik hoop dat er veel gebruik van gemaakt gaat worden.
Groeten,
Gerard Witvliet
Basvanduijn schreef:Altijd deltachat een vreselijk omslachtige manier gevonden van communiceren...
...Hoop dat we veel interessante gesprekken kunnen voeren hier, ik kijk er in ieder geval naar uit!
Gerard schreef:Ik ga waarschijnlijk deze keer ook mee om te helpen tijdens het NK !! Las dat het gehouden wordt bij Les Deux Alps, in die regio heb ik afgelopen zomer gelest! Heb trouwens alle verhalen op je site gelezen Anthony, erg gaaf hoor, vooral het verhaal van je eerste echte overland. Geeft me een goed beeld van wat ik nog kan verwachten van de sport.![]()
Maar het is inderdaad jammer dat het forum nog niet echt veel gebruikt wordt, langzaam komt het wel op gang maar de meest DC'ers willen nog niet overstappen heb ik het idee, een kwestie van tijd. Iemand nog meer suggesties om mensen hier te krijgen!?
Ik las trouwens in de regionale krant dat er waarschijnlijk een Ultralight vliegveld komt bij Oude-Tonge (Goeree-Overflakkee Z-H) Klik voor locatie .Dit op 10 km van mijn woonplaats. Misschien dat dit in de toekomst dan ook gebruikt kan gaan worden als sleepveld! Dromen mag altijd toch!?![]()
Groetjes,
Gerard
Gerard schreef:Ik ga waarschijnlijk deze keer ook mee om te helpen tijdens het NK !! Las dat het gehouden wordt bij Les Deux Alps, Groetjes,
Gerard

antonyv schreef:St. Andre is Zuid en West en voor Noord kan de Petit Cordeil,.....alleen met veertig man
![]()
Bart schreef:Ik ben al heel wat keren bij St.André geweest en ik kan me niet herinneren dat er één keer rugwind stond... je zit daar op de grens van het hooggebergte. Zolang het maar een klein beetje fatsoenlijk weer is zal er altijd lucht worden aangezogen van de dalen naar boven. Als dat niet zo is dan is het waarschijnlijk om heel andere redenen niet vliegbaar... (dikke cunims of zo)
Bart
antonyv schreef:Waar blijven hier nou de overige deltachatters Bart?
Dan kan bijvoorbeeld dat gewouwehoer over die vogels een aparte topic worden en hoeft niet iedere deltachatter het te .....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast